«Маълумотлар омбори ва интелектуал тахлил» фан дастури «Компьютер инжиниринги» йўналишидаги 1-босқич магистр талабаларини тайёрлаш учун мўлжалланаган бўлиб, ҳамда шу йўналишдаги мутахассисларни тайёрлашда намунавий стандарт ҳисобланади. Дастур талабаларда Microsoft SQL Server 2012 тили орқали маълумотлар базасини бошқариш тизимларида сўровлар ташкил этиш ва улар устида амаллар бажариш, маълумотлар базалари асосий тушунчалари, маълумотлар базаларини қуриш асослари, маълумотлар базаларини лойиҳалаш принциплари, амалга ошириш инструментал воситалари ва асосий технологияларини таҳлил қилиш кўникмаларини ҳосил қилишга мақсадлантирилган.

Данный курс направлен на развитие навыков проектирования продуктов и сервисов по методике дизайн-мышления (design thinking). При изучении курса магистранты научатся проходить все этапы создания продукта от проведения исследований и прототипирования до воплощения идеи.

Основная задачи курса – вовлечь магистрантов в поэтапный процесс создания продукта, сопровождающийся набором уникальных методик и инструментов. К ним относятся выявление проблемы клиента, генерация и выбор решения, бизнес-моделирование, прототипирование и выделение минимально жизнеспособного продукта (MVP) и др. Магистранты научатся эффективным подходам к работе проектных команд, а также сформируют навыки создания сервисов и продуктов, ориентированных на человека.

Ключевой фокус курса – умение работать с трендами и их коммерциализацией в новых разработках 

The aim of the course is to study the characteristics and capabilities of CRM systems, the definition of the boundaries of using CRM systems in various spheres of human activity. One of the main goals of discipline is to form a common understanding of key concepts, technologies, and the application of CRM.

The objectives of the course  is the study of the students concepts CRM, using information technologies in the system of relationships with customers, as well as familiarization with various types of CRM systems.